Üzenetek

Állásajánlat - gazdasági területre

A Paulus Evangéliumi Közösség júliusi vagy szeptemberi kezdéssel

- gazdálkodási- és pénzügyi menedzseri vagy

- irodai- és pénzügyi asszisztensi munkakörbe

várja egy új munkatárs jelentkezését napi 8 órás munkavégzésre, határozatlan - reményeink szerint hosszú - időre, megegyezés szerint.

A munkavégzés helye az egyház irodája (Diósd, Hunyadi tér 7.), azonban egyes feladatok otthonról is elvégezhetőek. Az egyház programjaihoz igazodva esetenként hétvégi munkavégzés is előfordulhat.

Feladatok:

● Általános adminisztrációs feladatok elvégzése

● Operatív vezető munkájának támogatása

● Együttműködés a szervezet munkatársaival, munkaüggyel kapcsolatos ügyek intézése

● Kapcsolattartás partnerekkel

● Szolgáltatókkal kapcsolatos ügyintézés (rezsi számlák kezelése)

● Pénzügyi adminisztrációs feladatok elvégzése (ez a feladat hétvégére is eshet):

○ e-számlák kiállítása (szamlazz.hu), elküldése emailben,

○ bejövő számlák kezelése,

○ házi pénztárak kezelése,

○ bankszámlák kezelése.

● Könyvértékesítés pénzügyei: számlázás, pénzkezelés, nyilvántartás

● Belső könyvelés és pénzügyi riportok készítése, kiküldése (Quicken angol nyelvű programban)

● Postai feladatok ellátása (iktatás, küldemény feladás)

● Iroda vezetése (jelenleg az iroda 2049 Diósd, Hunyadi tér 7. szám alatt található)

● Dokumentumok (papír alapú és elektronikus) kezelése, rendszerezése, archiválása


A menedzseri pozícióban a fentieken túl

● Gazdasági-, pénzügyi terület vezetése, irányítása

● Projektvezetés:

○ Papírmentes munkahely feltételeinek megteremtése, kidolgozása

○ Pályázatok menedzselése, kezelése

○ Nyugdíjcélú juttatási rendszer kidolgozása

○ Szabályzatok készítése, betartatása

● Munkaerő gazdálkodás, irányítás

● Kapcsolat a szervezet vezetésével

Szakmai elvárások:

● Számítógépes felhasználói ismeretek (főleg táblázatkezelés: excel)

● Rugalmasság és hajlandóság a csapatmunkára

● Jó kommunikációs képességek

● Érettségi

A menedzseri pozíció esetében

● Felsőfokú végzettség és vezetési ismeretek szükségesek valamint

● Önállóság, felelősségvállalás

Személyes kompetenciák:

● Rugalmasság, problémamegoldó képesség.

● Rendszerszintű (analitikus) gondolkodás.

● Tanulási és alkalmazkodási képesség.

● Önmotivált, felelős-, és pontos munkavégzés.

● Keresztyén hitélet.

● A Paulus Evangéliumi Közösség szolgálatával való egyetértés.

Előnyt jelent:

● A Paulus Evangéliumi Közösség szolgálatának ismerete.

● Szakirányú végzettség (pénzügyi-, gazdálkodási területen).

● Angol nyelvtudás.

● Adminisztratív területen való gyakorlat.

● Önmagára és környezetére igényesség.

● Jogosítvány (nem kitétel).

Amit nyújtunk:

● Otthoni munkavégzési lehetősége bizonyos tevékenységben.

● Növekvő, fejlődő evangéliumi lelki mozgalomban való részvétel. A pusztán világi célokon túlmutató munkahely.

● Keresztyén munkahelyi légkör, hívő munkatársak, biblikus értékrend.

● Új és izgalmas projektekben való részvétel lehetősége.

● Fejlődési lehetőség.

● Fizetés megegyezés szerint.

Jelentkezés:

Áncsán Tibor operatív vezető részére az operativkukacpaulus.hu email címre

2022.06.30-ig küldött fényképes szakmai önéletrajz és bérigény megjelölésével.


A jelentkezőket július elején értesítjük a további teendőkről.

Iránymutatás koronavírus járványügyi vészhelyzetben

  1. Nyilvános rendezvényeinket, programjainkat, amelyek személyes találkozót igényelnek a hatályos rendeletek szerint felfüggesztjük illetve amit lehetséges azt az online térben valósítjuk meg.

  2. Munkavégzéskor a kialakult járványhelyzetre való tekintettel kérjük az alábbiak figyelembe vételét, betartását:

Akkor vegyen részt a személyes találkozón,

  • ha program résztvevője (a kísérők, amint lehetséges hagyják el a helyszínt)

  • ha nincs koronavírus fertőzésre utaló tünete
    (láz, száraz köhögés , fáradékonyság, szaglás-, ízlelés elvesztése)

  • ha nincs hivatalos járványügyi korlátozás alatt

  • ha tudomása szerint nem érintkezett az elmúlt két hétben olyan személlyel, aki megfertőződött a Covid 19 vírussal.

Belépéskor

  • Kérjük egy dokumentum aláírásával nyilatkozzon a fentiekről. (Adatkezelési szabályzatunk az oldal alján található, adatait bizalmasan kezeljük,)

  • Amennyiben lehetséges tartson megfelelő (min. 1,5 méter) távolságot más személyektől.

  • Kötelező a maszk használata az épületeinkben, irodában és annak 20 méteres körzetében az utcán is.

A fentieket a magyar központi szabályok https://koronavirus.gov.hu és az adott ingatlan üzemeltetője felülírhatja.

Együttműködését és megértését köszönjük!