Üzenetek
Állásajánlat - gazdasági területen (2022.05.12)
A Paulus Evangéliumi Közösség júliusi vagy szeptemberi kezdéssel
- gazdálkodási- és pénzügyi menedzseri vagy
- irodai- és pénzügyi asszisztensi munkakörbe
várja egy új munkatárs jelentkezését napi 8 órás munkavégzésre, határozatlan - reményeink szerint hosszú - időre, megegyezés szerint.
A munkavégzés helye az egyház irodája (Diósd, Hunyadi tér 7.), azonban egyes feladatok otthonról is elvégezhetőek. Az egyház programjaihoz igazodva esetenként hétvégi munkavégzés is előfordulhat.
Feladatok:
● Általános adminisztrációs feladatok elvégzése
● Operatív vezető munkájának támogatása
● Együttműködés a szervezet munkatársaival, munkaüggyel kapcsolatos ügyek intézése
● Kapcsolattartás partnerekkel
● Szolgáltatókkal kapcsolatos ügyintézés (rezsi számlák kezelése)
● Pénzügyi adminisztrációs feladatok elvégzése (ez a feladat hétvégére is eshet):
○ e-számlák kiállítása (szamlazz.hu), elküldése emailben,
○ bejövő számlák kezelése,
○ házi pénztárak kezelése,
○ bankszámlák kezelése.
● Könyvértékesítés pénzügyei: számlázás, pénzkezelés, nyilvántartás
● Belső könyvelés és pénzügyi riportok készítése, kiküldése (Quicken angol nyelvű programban)
● Postai feladatok ellátása (iktatás, küldemény feladás)
● Iroda vezetése (jelenleg az iroda 2049 Diósd, Hunyadi tér 7. szám alatt található)
● Dokumentumok (papír alapú és elektronikus) kezelése, rendszerezése, archiválása
A menedzseri pozícióban a fentieken túl
● Gazdasági-, pénzügyi terület vezetése, irányítása
● Projektvezetés:
○ Papírmentes munkahely feltételeinek megteremtése, kidolgozása
○ Pályázatok menedzselése, kezelése
○ Nyugdíjcélú juttatási rendszer kidolgozása
○ Szabályzatok készítése, betartatása
● Munkaerő gazdálkodás, irányítás
● Kapcsolat a szervezet vezetésével
Szakmai elvárások:
● Számítógépes felhasználói ismeretek (főleg táblázatkezelés: excel)
● Rugalmasság és hajlandóság a csapatmunkára
● Jó kommunikációs képességek
● Érettségi
A menedzseri pozíció esetében
● Felsőfokú végzettség és vezetési ismeretek szükségesek valamint
● Önállóság, felelősségvállalás
Személyes kompetenciák:
● Rugalmasság, problémamegoldó képesség.
● Rendszerszintű (analitikus) gondolkodás.
● Tanulási és alkalmazkodási képesség.
● Önmotivált, felelős-, és pontos munkavégzés.
● Keresztyén hitélet.
● A Paulus Evangéliumi Közösség szolgálatával való egyetértés.
Előnyt jelent:
● A Paulus Evangéliumi Közösség szolgálatának ismerete.
● Szakirányú végzettség (pénzügyi-, gazdálkodási területen).
● Angol nyelvtudás.
● Adminisztratív területen való gyakorlat.
● Önmagára és környezetére igényesség.
● Jogosítvány (nem kitétel).
Amit nyújtunk:
● Otthoni munkavégzési lehetősége bizonyos tevékenységben.
● Növekvő, fejlődő evangéliumi lelki mozgalomban való részvétel. A pusztán világi célokon túlmutató munkahely.
● Keresztyén munkahelyi légkör, hívő munkatársak, biblikus értékrend.
● Új és izgalmas projektekben való részvétel lehetősége.
● Fejlődési lehetőség.
● Fizetés megegyezés szerint.
Jelentkezés:
Áncsán Tibor operatív vezető részére az operativkukacpaulus.hu email címre
2022.05.31-ig küldött fényképes szakmai önéletrajz és bérigény megjelölésével.
A jelentkezőket június elején értesítjük a további teendőkről.
Iránymutatás koronavírus járványügyi vészhelyzetben
Nyilvános rendezvényeinket, programjainkat, amelyek személyes találkozót igényelnek a hatályos rendeletek szerint felfüggesztjük illetve amit lehetséges azt az online térben valósítjuk meg.
Munkavégzéskor a kialakult járványhelyzetre való tekintettel kérjük az alábbiak figyelembe vételét, betartását:
Akkor vegyen részt a személyes találkozón,
ha program résztvevője (a kísérők, amint lehetséges hagyják el a helyszínt)
ha nincs koronavírus fertőzésre utaló tünete
(láz, száraz köhögés , fáradékonyság, szaglás-, ízlelés elvesztése)ha nincs hivatalos járványügyi korlátozás alatt
ha tudomása szerint nem érintkezett az elmúlt két hétben olyan személlyel, aki megfertőződött a Covid 19 vírussal.
Belépéskor
Kérjük egy dokumentum aláírásával nyilatkozzon a fentiekről. (Adatkezelési szabályzatunk az oldal alján található, adatait bizalmasan kezeljük,)
Amennyiben lehetséges tartson megfelelő (min. 1,5 méter) távolságot más személyektől.
Kötelező a maszk használata az épületeinkben, irodában és annak 20 méteres körzetében az utcán is.
A fentieket a magyar központi szabályok https://koronavirus.gov.hu és az adott ingatlan üzemeltetője felülírhatja.
Együttműködését és megértését köszönjük!